Det blev en snabb runda till landet. Skönt att känna lantluften. Det var kallt och jag måste snart börja sätta igång elementen. Brrr. Sen hann jag springa 5km och det var skönt. Inte speciellt fort men det gör inget. Nu har jag handlat, tvättat och ätit. Det blir lite nyheter, sen ZZZzzz…
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen