Det kändes skönt att springa på lunchen. Jag rensade skallen och det känns som om jag är på gång igen. Vilodagar är inget för mig men nu har det ju blivit så i alla fall. Jag ska fika med en kompis efter jobbet och sen åka till landet. Det blir en lugn kväll och lite Netflix.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen

Bra du tog vilodag ändå, dem behövs med! 😉
Sv: Vi såg 1917 🙂
Ha en fin helg!
Ska kolla in den!