Vi samlades hos en Zonta-medlem idag för lite god mat och prat. Jag kunde inte stanna länge så jag åkte efter maten och körde ett cirkelpass med Marsjö/Byle på Tisnarvallen. Solen sken och det gick jättebra. Imorgon är det dags att ta ett flrsta löppass efter Vikbovändan. Nu blir det snart ZZZzzz…
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen