Skulle köra benpass idag och det var kö och upptaget vilka övningar jag än valde. Känns som att alla ska igång och sitter och uppdaterar FB istället för att köra. Grrr. Jag körde i alla fall benspark, marklyft och utfall. Alltid något.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
