Bildbombar lite från sovrummet. Vilken tid det tar när man är själv, men nu är det klart. Ska köpa några nya blommor men det är ingen panik. Nu blir det soffan…
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen





