Ring, ring…

Det händer ofta att man ringer olika ställen och ska kolla saker. Telefonväxlar går varma och det kopplas hit och dit. Att ha tillgång till en telefonväxel slulle underlätta för många företag, inte bar för dom stor.

Tjänsterna går att fixa även för små föreningar och mindre företag. Alla behöver ju hjälp någongång. Tänk att alltid ha någon som svarr och lämnar meddelande om när man når personen igen. Eller bara atar ett enkelt meddelande. Det skulle alla tjäna på, för tid är pengar. Och det gäller ju inte bara företag utan även privatpersoner.

Det finns inget värre än att sitta i en telefonkö och vänta på att någon ska svara, eller återkomma till en person som aldrig tycks var på plats. Man kan bli galen för mindre. Dessutom är det så att ska man ringa myndigheter och andra företag sk man ofta göra det under kontorstid och då jobbar man troligtvis. Man har inte all tid i världen att sitta i kö eller ringa flera gånger. Då gäller det att det går undan.

Många företag berättar att du är nummer 64 i kön och att den betjänas av 103 telefonister och det är ju i och för sig bra. Då vet man hur lång tid det tar. Man kanske helt enkelt väljer att ringa vid ett annat tillfälle.

Det finns skräddarsydda lösningar för alla brnscher och behov och man kan boka in möten för att få till den bästa lösningen. Alla kunder har ju olika behov. Mötet är givetvis kostnadsfritt men kan leda till enorma besparingar och en suverän service mot kunderna. Nu kan man även fixa tjänster som innefattar patientvideos och det är ju väldigt tidssparande för alla. Utvecklingen går verkligen framåt!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 svar på Ring, ring…

  1. Ethel skriver:

    Jag gillar när man kan slippa sitta i telefonkö, när företaget man ringer har en sådan funktiona att de ringer upp istället. Skönt. Avskyr telefonköer.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.