Löpband skiljer sig verkligen åt. Jag bytte löpband efter 3 km och det kändes som himmelriket. Förra veckan gick det trögt och då hamnade jag på det ”gråa” löpbandet. Nu avslutade jag med de 7 sista kilometerna på det ”svarta” bandet och jisses va skönt det var för benen. Eller om det sitter i skallen…
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
