Gomorron därute. Det känns som måndag idag men det är ju tisdag idag. Jag sov i stan inatt och det var skönt. Idag blir det träning på lunchen, ett lätt pass och middag med en kompis ikväll. Alltid kul att träffas och prata lite. Vi kommer nog att lösa lite världsproblem också.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
