Såå kul att kören äntligen är igång. Vi kanske var lite ringrostiga efter nästan 3 månader utan att sjunga tillsammans, men vi var snart igång. Att sjunga tillsammans borde läkarna ordinera på recept. Man blir glad, träffar likasinnade och får använda rösten och kroppen. Jag längtar redan efter nästa onsdag.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
