Kettlebells och mage

Fick in ett styrkepass idag, känns skönt att variera. 14k, 12kg och 10 kg. Jag har inte så tunga än, känner att jag vill få in tekniken först. 12×3 med dessa vikter, sen vatten, sen påt igen och det blev 6 set.

Efter det körde jag mage. 6×30 reps. Sittande med rep. Det tog bra idag och jag ska försöka få in magpass 2 gånger i veckan. Dessutom bör jag försöka få in ett benpass snart, det var ett tag sen. Nu när det är högtryck på sansen vill jag prioritera den och då finns det inte alltid tid till styrkepass.

Under november och december vad det inte mycket dans och då hann jag väcka min biceps lite grann, men den har nog somnat in nu…haha. Man får prioritera sin tid och göra de viktigaste sakerna först. Huvudsaken är att man har kul, och det har jag.

Gammal bild men så här kör jag mage med rep, sittande på huk och crunchar ihop magen och blåser ut luft. Effektiv och bra.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 svar på Kettlebells och mage

  1. Emma Engström skriver:

    Heja dig, så grymt härligt med träning!! Benpassen är favoriten 😀 <3

  2. Annie Jansson skriver:

    Bra tänkt, tekniken är viktig<3

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.