Veckan knallar på och ikväll är det samträning med båda barngrupperna på Dud. Dom ska dansa till ”Natten går tunga fjät” tillsammans och den ska vi träna på ikväll. Lilla gruppen har 2 enklare danslekar vi ska köra och den lite större gruppen har en koreografi till The Fooo. Den gör dom riktigt bra.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen

Låter mysigt att redan komma in i julstämningen 🙂