Gårdagen avslutades med dans och det gick jättebra. Nu är det måndag och jag laddar inför eftermiddagens spelning i Finspång. Det ska bli kul. Idag har jag med mig Roland.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
