Lite netflix och sen fika hos grannarna. Börjar komma ner i semestermood. Nu blir det en räksallad och sen ska jag handla. Det blir en tidig kväll och förhoppningsvis lite trädgårdsjobb imorgon.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
Härligt med semestermood, hoppas det flyter på vidare med det! 😀 Mysigt med en fika med grannarna också! Ha nu en jättebra kväll <3
Tack detsamma!