2 mil blev det och det var riktigt skönt. Jag stannade efter 1 mil och drack rejält med BCAA. Bäst att fylla på eftersom jag kände att jag fick lite vätskebrist igår. Man fryser ibland efter ett pass, då är det bara att fylla på med vätska så gott det går.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
