Är på landet och det blåser som bara den. Svårt att ladda upp bilder, får ta det imorgon. En lugn kväll med kebab och eld i spisen. Ett par matlådor och lasagne blev det. Jag ska lägga mig tidigt och se film. Imorgon blir det fullt ös med början i badhuset.
Rekommenderade Bloggar
-
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
- Pia Widlund om Kapitel1.se
- Arvid om Kapitel1.se
- Pia Widlund om Gomorron tisdag
- Micael Jonsson om Gomorron tisdag
- Pia Widlund om Tänk att det blev jul i år igen
