Gomorron fredag

Igår var jag riktigt slö kändes det som, men jag fick en del gjort i alla fall. Det blev lite pussel, lite räkningar och sen sjöng jag igenom lite låtar i nästan 2 timmar. På kvällen blev det middag med en barndomskamrat.

Det är så härligt att träffa vissa personer, man har kanske inte setts på över ett år men man pratar oavbrutet som om inget har hänt.

Idag ska jag klippa gräs och sen ska jag ta mig till gymmet. Ikväll ska jag repa sång och imorgon blir det Stockholm och Kaffestugorna vid Vita Bergen. Två sånger ska jag sjunga, ska bli jättekul.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *